04 October 2009

sofeaku yang aktif


Semalam masa aku tgh masak nasi sofea sibuk dgn keje dia ar, mcm biasa...asa je benda yang dia nk buat...ambik pinggan, periuk, buat sepah...aduhai...then, dia bangun, bergantung kat meja, tiba-tiba terjatuh la...terus nangis....terkejut beruk aku skjp, lps tu aku tgk muka dia, xde ape2, aku relek lg, tp tangisan dia x henti-henti lg, ape yg x kena plak ni....x lama slps tu aku nmpk darah mula keluar dari mulut dia...alamak...ape kena ni...aku panik...x tahu nk wat ape...aku ambik sapu tgn dia, lap darah yang keluar, nk tgk, dia x bg plak, asyik nangis je...aku tunjuk kat dia darah yang ada kat sapu tgn tu, baru dia berhenti nangis...then, aku bukak mulut dia, tgk gusi dia luka rupa2nye...lps darah berhenti mengalir barulah aku perasan kat tepi hidung dia pun ada luka jgk skit...kesian anak ibu...tu la, sape suruh x reti duduk diam.

sempat snap gambar darah kat sapu tgn dia..

tgk kat baju, hbs dah kena darah...tapi masih smpt nk senyum lg tu

No comments:

Post a Comment