11 November 2009

sofea demam

Dah lama tak bercerita dalam blog ni...skrg ni dah semakin malam menaip...byk mslh mengganggu fikiran....hati rasa semacam jer...rasa mcm x sedap hati jer...kdg2 rasa jiwa kosong...kadang-kadang rasa mau membawa diri...tertekan dengan pelbagai mslh dlm diri...semalam sofea demam plak...kesian anak ibu...lg la bertambah kekusutan dalam jiwa ibu nie....bila teringatkan anak ibu demam dan muntah ibu tak sampai hati nk biarkan mcm tu jer...terus call abah...mintak abah pulang ambik sofea dan bawak ke tempat kerja ibu, then ambik ibu pegi klinik.....kesiannye sofea...tak bermaya....lemah je badan dia...duk dalam keta pun senyap jer...lgsg tak ceria...malam td, pukul 2 pagi, sofea terjaga dan muntah...aku x sampai hati melihat dia mcm tue...aku tak tido, asyik pandang dia, takut dia nk muntah lg...si bapa plak asyik dengan mimpi2 indah dia jer...tak boleh harap lgsg...mls nk kejutkan dia....aku picit badan sofea, mgkn badan dia rasa lenguh kan...dia pggl aku....tp mata pejam, itu yang membuatkan aku x tahan...sedih.....ibu sayang sangat kat adik...

No comments:

Post a Comment