13 January 2010

dapat hadiah & kad

Hari ni aku masuk keje lps 2 hari dapat MC sebab sakit mata.....punyelah banyak keje....surat bertimbun-timbun kat atas meja...xpe ar, nk wat camne kan, dah namanye PA....mcm tu la rutin harian....tgh2 semak surat masuk, aku jumpalah satu surat kat sampul ada nama aku, bila aku bukak rupa2nya kad birthday yang dihantar oleh pihak pengurusan UDM.....baiknye pihak pengurusan UDM ni...belum sampai birthday aku, dah hantar kad dah pun....then, ptg plak aku terima satu hadiah daripada kawan aku, Azimah....ada ke patut bg aku gula2 ni, aku nk mkn mulanya....hahhahaa...tp dia suruh aku letak kat meja, so, aku letak kat pc ni sebagai tanda kenangan aku kat dia...hehhehee....thank's a lot.....lain kali beri la lagi deh....hehhee

gula-gula berbentuk love kat tepi pc tu....







No comments:

Post a Comment