05 January 2010

Mencari Sinar Bahagia

Adakah aku bahagia...? entah la...sukar untuk ditafsirkan erti bahagia yang sebenarnya....aku tidak tahu bila masa aku bahagia, dan bila masa aku tidak bahagia....kadang-kadang aku terfikir, adakah ini hidup aku....? atau ada sinar bahagia akan datang padaku suatu hari nanti? Dugaan demi dugaan yang datang padaku...bebanan demi bebanan yang datang....sehingga sampai suatu masa aku sudah tidak mampu untuk menanggungnya lagi.....sehingga kadang-kadang aku terfikir untuk mencari jalan keluar dari segala konflik dalam diri aku....tapi ada ke jalan keluar? kadang-kadang hatiku meronta-ronta....kadang-kadang hatiku menangis...kadang-kadang hatiku kecewa....kadang-kadang hatiku terluka....kadang-kadang hatiku ingin pergi jauh...tapi ke mana? Ya Allah...kenapalah perasaan aku bercelaru nie...

No comments:

Post a Comment