27 May 2010

aYaM mAsAk HaLiA

Hehehee...intro dengan senyuman...semalam blk keje aku tak tahu nak masak ape...buka peti ais ada ayam...nak buat ape ek...tgk ada sos tiram...halia pun ada..ape lagi...aku buat la ayam masak halia...boleh la...menjadi jugak la masakan aku......lepas siap masak ayam tu, aku buka peti ais nampak ada kacang peas...goreng plak dengan kerang....campur skit ngan carrot...emmmm...bleh tahan gak....hehhehee...siap makan nasik aku goreng plak nugget....asyik makan je nie....bila la nak kempis perut nie...

ayam masak halia

kacang peas goreng kerang (hahhaa....rekaan semata-mata)

nugget (pencuci mulut)




2 comments:

  1. Igtkan nugget 2 ada kaki, rupernya kaki kartun kat pinggan...hehe..btw, nice blog..

    ReplyDelete
  2. yummy2 tgk kacang peas goreng kerang tuh...!!
    bestnya klu iena leh wat...hehehe...

    ReplyDelete