19 July 2009

balik kampung

lamanye rasa tak menulis kat blog.....ari kamis lepas (9/7/09), masa balik keje husband aku bgtau nak balik jerteh....ape lagi aku....suka sangat la...sampaikan tak sedar beg duit aku tertinggal kat ofis...then,tiba2 je rasa nak bukak handbag, tgk beg duit takde...barulah aku teringat aku tertiggal rupanye kat dalam laci,terus aku call zie dan mintak dia pegang beg duit aku, nasib baik zie belum balik lagi...lps tu aku janji dengan zie nak jumpa kat mana2, bila aku on the way balik ke jerteh nanti, sampai je kat rumah aku mandi cepat-cepat, solat asar dan terus packing pakaian..siap packing semua baru gi ambik sofea...sofea bukan main lagi suka sebab nak naik keta...lebih kurang pukul 6 kami bertolak dari rumah. Then zie call dan bagitau dia berada di batu 6, so, aku terus ke sana...dapatlah beg duit aku akhirnya....fuhhhh...lega rasa...tak senang duduk selagi beg duit takde dalam tangan aku..lepas tu aku dan suami terus bertolak ke jerteh, lebih kurang pukul 9.00 mlm ++ kami sampai ke rumah mak aku (lambat sampai sbb berhenti mkn). Esok sambung kisah aku balik semula ke terengganu...hehhee...nak citer sekarang lupa plak bawak kamera.

No comments:

Post a Comment