13 July 2009

sofea 'cedera'


semalam balik keje husband aku dtg ambik aku bawak sofea....masuk je keta punyelah terkejut tgk kat dagu dia luka....ni tak lain ni...mesti dia aktif sangat ni...ari tu dah lebam mata tu kena botol susu, kali ni kena ape plak...sampai rumah aku tanya mak mertua aku, sofea kena ape, dia pun tak tahu, aku nak tanya pengasuh dia, pengasuh dia plak tak datang rumah mak mertua aku..nasib baik tak banyak lukanya...tapi tak banyak pun, budak2 kan...mestilah sakit..ntah la, nak buat macam mana, nak salahkan pengasuh dia, tak bleh gak, sbb sofea mmg terlalu aktif, dengan aku pun dah banyak kali jatuh, skrg ni kena selalu pakai seluar panjang, takut luka lutut dia...mana taknya, kalau berjalan kat halaman rumah tu, main jalan je, x tgk dh tinggi ke rendah ke...dah byk kali dah jatuh....hai....sofea...sofea...tak tahulah ibu nak kata ape..
tgk tu kat dagu dia, gambar ni aku ambik malam tadi

gambar ni snap pagi tadi...sempat senyum lagi tu


No comments:

Post a Comment