08 September 2009

dah masuk rumah baru....

yahoooooo......dah masuk rumah baru...suka sangat rasa hati dapat masuk rumah baru...ari sabtu lepas lepas balik dari jerteh aku kemas2 brg skit....angkut skit2....mlm tu masih berbuka puasa di rumah mak mertua aku, tp mlm tu aku dah tido kat rumah baru dah...sangat seronok dan hepi dapat tido kat rumah baru w'pun dalam keadaan kekurangan....maklum la, byk benda yg xde dalam rmh tu...lgpun rmh belum siap sepenuhnye lg...xpela...janji dapat duduk dulu pun xpe...

keadaan depan rumah, belum cat lg pun...masih x cantik lg...



keadaan di dapur yang serba kekurangan, belum sempat nk buat kabinet, so, husband aku pasang sinki sementara, yang adik dia punye, sbb kalo pasang sinki baru, ssh plak, nanti nk buat kabinet, kena buang semula, takut rosak


inilah dia sinki yang sebenarnye, tersadai di bilik yang ke 3....mcm2 brg ada dlm bilik tu, daha mcm stor dh

bilik tidur utama, sila abaikan kusyen tu yer...saje je tu, husband aku wat berehat masa dia tgh wat rmh

sekitar ruang tamu....belum cukup duit nk pasang jubin....so, guna tikar getah la dulu sementara

ruang tamu

4 comments:

  1. besar rumah sue...bestnye ader rumah sendiri..

    ReplyDelete
  2. Cantik rumah..masa bila lak ada sofa tuh..sofa baru ke????

    ReplyDelete
  3. x besar mana pun jue...boleh la...tp xdok mende lg, xdok sen dh nk beli perabot...hehee

    ReplyDelete
  4. sofa tu lama dh zie, masa duduk rmh sewa taman desa murni dulu lg...slm ni sofa tu ada kat rmh mak mertua la..

    ReplyDelete