27 September 2009

Kembali Bekerja

Hai....Selamat Hari Raya....lama tak keje, malas rasa nak keje ari ni...masih dalam mood raya..hehehee...nk menaip pun mls rasa...tahun ni aku tak beraya sakan mcm tahun lps...mcm takde mood je nk g jalan-jalan...asyik duduk kat rumah je, rumah sdare mare husband aku pun tak pegi, diorg je dtg ke rumah, sbb sdare mare abg dtg beraya rmh mak mertua aku, so, diorg singgah rumah aku, sbb dekat je kan...tp walaupun x pegi beraya, aku ttp hepi raya, langsung tak rasa bosan sbb duduk rumah sndiri, banyak mende nak buat, kemas rumah, melayan karenah sofea...sangat-sangat seronok...erm...gambar raya pun tak ambik banyak tahun ni....nak ambik mcm mana kan, dah tak pegi beraya pun....hehehe...baju sofea pun masih ada yang belum pakai..

gambar ni diambil masa pegi rumah member aku Syikin..


sofea masa ni elok je pakai penyepit rambut...

baru je puji dah nk buang dah

susah nak pakai ape-ape utk dia, asyik nak buang je

gambar pada Hari Raya pertama di Jerteh, nak ambik gambar bertiga Tok plak mrh, so, ambik gmbr abah dgn adik jelah...

dan ini plak adik dgn ibu

bergaya sebelum pegi raya

dah nk pegi dah ni...cepat la ibu...!



No comments:

Post a Comment